Herfstblad(zijde)

Nu de herfst officieel en traditioneel regenachtig is begonnen, lijkt de lente alweer zo lang geleden… Het moment waarop de hele wereld (deels) tot stilstand werd gebracht door de uitbraak van het coronavirus. Precies ook het seizoen waarin ik in mijn hoofd plannen aan het maken was voor mijn eigen bedrijf, met als doel juist ​vooruitgang​! Ondanks de plotselinge stilstand voor veel branches, kon ik mijn “eenvrouwszaak” gelukkig soepeltjes starten, omdat ik een echte thuiswerker ben als ik aan opdrachten werk. En dat is nou net wat het RIVM graag ziet…

In mijn directe omgeving merk ik dat organisaties en bedrijven, al is het noodgedwongen, steeds meer denken in mogelijkheden en kansen om het hoofd boven water te houden. En met succes! Mensen zijn ineens creatiever dan ze dachten en kunnen toch op de een of andere manier weer in contact komen met hun (trouwe) klanten. Al is de setting anders dan zij gewend zijn, in de meeste gevallen wordt het al snel regelmaat.

Zittend aan de schrijftafel ben ik wekelijks aan het  stoeien met teksten voor blogs en nieuwsbrieven  voor mijn eerste opdrachtgevers, waarin ook zij na maanden weer persoonlijk contact zoeken met hun klanten. Dit doe ik graag, want in de herfst is het voor mij zeker geen straf om met een mok warme chocolademelk en een snorrende kachel op de achtergrond lekker te schrijven. Herkent u bovenstaand gevoel? Heeft uw bedrijf in de lente en de zomer het warme contact verloren met uw (vaste) klant door het coronavirus?

Ziet u, gelet op de richtlijnen van het RIVM, voor uw bedrijf een lichtpuntje aan de horizon, waarover u uw klant via een nieuwsbrief of blog deze herfst graag wil informeren? En zoekt u iemand die deze opdrachten voor u kan redigeren of schrijven? Stuur mij dan een pb of e-mail naar ​sylviahilhorst@gmail.com​.  Samen kunnen we ervoor zorgen dat het contact tussen uw bedrijf en uw klant langzaamaan weer een beetje “opgewarmd” wordt.